پاتوق استقلالیهاورئالیها

پاتوق استقلالیهاورئالیها

ورودهرگونه شانسپولیسی وشانسایی اکیداًممنوع!!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 12402
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



مصاحبه ی کاپیتان فرهادمجیدی پس ازگلزنی برای الغرافه

حدوددوماه است به الغرافه رفته ای.لیگ قطرراچگونه ارزیابی می کنی؟

لیگ قطریکی ازحرفه ای ترین لیگهای آسیایی به شمارمی آید.بازیکنان بزرگی درباشگاه های آن بازی می کنند.مثلا"درتیم لخویاکه اکنون صدرنشین بازی هاهستنداصلا"بازیکن قطری وجودنداردوهمه بازیکنان خارجی یابازیکنان آفریقایی وآمریکایی هستندکه گذرنامه ی قطری دریافت کرده اند.

بالأخره پس از6بازی این هفته دوگل زدی.

من دراین6هفته بازی های خوبی انجام دادم امابابدشانسی موقعیت هایم به گل تبدیل نمی شد.حتی3بارهم توپ هایم به تیردروازه برخوردکردامااین بازی توانستم2گل به ثمربرسانم که ازاین بابت خوشحالم.امیدوارم درآینده به تعدادگل های زده ام اضافه کنم.

این هفته استقلال برای ورودبه مسابقات آسیایی بازی باالاتفاق عربستان راپیش رودارد.این بازی راچگونه ارزیابی میکنی؟

خیلی دوست داشتم استقلال رادرلیگ قهرمانان آسیاهمراهی کنم وبااین تیم سومین قهرمانی وبرای خودم دومین قهرمانی آسیا راتجربه کنم اما قسمت نبود.استقلال درنبودبازیکنان خوبی چون جباری،میداوودی وتیموریان توانست بازی بسیارخوبی رابه نمایش بگذاردوتیم قوی ذوب آهن راشکست دهد.برای بازی باالاتفاق هم مطمءن هستم استقلال بادرایت کادرفنی وتلاش بازیکنان وحضورهواداران دراستادیوم وحمایت آنهابه یک پیروزی بزرگ دست پیدامی کند.

جدایی ات ازاستقلال حرف وحدیث های بسیاری داشت.خودت توضیح میدهی؟

من فعلاً بنابه احترام هواداران،کادرفنی وبازیکنان تیم،تصمیم به صحبت ومصاحبه ندارم اماپس ازبازی فینال وقهرمانی استقلال درجام حذفی دلایل جدایی ام راباهوادارن درمیان خواهم گذاشت وشرایط به وجودآمده برای جدایی ازاستقلال راکه برخلاف میل باطنی ام رقم خوردبازگوخواهم کرد.حتی من میخواستم قبل ازبازی باپرسپولیس درجام حذفی ازتیم محبوبم جداشوم امابه احترام هواداران،پس ازاین بازی تصمیم به این جدایی گرفتم.هواداران همین قدربدانندکه من مجبورشدم ازاین تیم بروم.

پرویزمظلومی درمصاحبه ی اخیرخودازدستان پشت پرده برای نتیجه نگرفتن استقلال سخن گفته؛چه نظری داری؟

من درگذشته به این گونه موضوعات وآلودگی های فوتبال اشاره کرده بودم.باصحبت های آقای مظلومی موافقم ودر درددلی که پس ازفینال جام حذفی باهواداران خواهم داشت مفصل به همه چیزاشاره خواهم کرد.

پس ماقول یک مصاحبه ی داغ بافرهادمجیدی رابه خوانندگان بدهیم؟

بله،همه چیزبعدازفینال جام حذفی.

قربونت برم داداشی که همیشه به فکرمایی.روزشماری میکنم برای خوندن مصاحبه ات. ایشاا...دوماه دیگه برگردی.عاشقتم داداش فرهادم!

نظریادتون نره ها!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: تیناگومز تاريخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

این وبلاگ متعلق به استقلالی هاورىْالی هاست وازپذیرش لنگیاوشانسایی هاهم معذورم!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mylovecaptainfarhadandesteghlal.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com